Elena

Elena

vineri, 8 august 2014

Pe scurt

Credeam ca nu am scris de anul trecut , dar de fapt , vad ca prin martie am post-at ultima data . Am tot auzit ca imi este citit acest blog . Ce draguuuuut ! :)
Mai scriu.. ce sa mai scriu ? Da, despre scutece. Am ajuns la V3 ( varianta 3). Adica am facut cateva , primele V1 si m-am gandit sa le schimb puuutin , apoi a aparut V2 ( fiind preferatele mele) , dar V3 am inteles ca sunt preferatele majoritatii :D Asa ca am ramas la varianta 3.
Munca? Muuuulta munca, foarte multa munca. Eu cred ca daca n-ai doi copii,minim,nu stii cum e :)) Si da, stiu cum e sa fii singura, cum e sa fii cu cineva, cum e sa ai un copil, cum e sa ai doi copii. Alta viata, alta planeta , alt univers. Ocupatii non- stop.
Despre ce fac eu sambata dimineata? Incerc sa o ingnor pe I , care imi zice "hmmmmm!,hmmmmmm!!" . Acest "hmmmmmm!" , inlocuieste o groaza de cuvinte,dar probabil ca un intreg dictionar :)) In aceasta clipa, e o carte. Vreo doua minute in urma , a fost un  biscuit :) Peste 5 minute, nici nu e nevoie de cuvinte, e suficient un plans. De ce plans?Pai ,pentru ca pe la7 dimineata s-a trezit sa il caute pe tati prin casa. Iar tati era plecat in delegatie de pe la 04:00 . I-a luat-o inainte . Tati nu e "hmmmmm" , tati e "dadi" .
Pana la urmatorul somn urmeaza multe cuvinte, multe explicatii , multe cereri, dar toate simple , formulate prin "hmmmmmmm!!!" si un plans-doua.
Si ziua abia a inceput.


Ps: exemplificare  - lupta cu somnul  :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu