Elena

Elena

miercuri, 11 februarie 2015

Coffee break

De ce reusesc sa scriu acum si chiar am baut linistita o cafea, iar , si am mai mancat si tort ? Toate astea la 09:00 dimineata! Pentru ca domnisoara mea exploreaza kit-ul de desenat al fratiorului sau. Si eu nu as vrea sa o intrerup :)) Nu , nu strica nimic si chiar are acordul de la cel care detine acest obiect.
Ea mi-a zis acum , doar asa  : " 'mina, mami", adica , sa ii aprind lumina ca sa poata vedea ce face.
Iar eu, in aceste 15 minute in care pot face ce vreau, mi-am adus aminte ca am un blog :)) Asta despre citit/scris. M-am gandit sa scriu. Ca de citit , e de domeniul imposibilului. Nu am mai reusit sa citesc o carte de mai bine de un an. Pentru ca atunci cand sunt obosita asa cum sunt eu, dupa ce trec de o pagina, efectiv mi se inchid ochii singuri. Si nu , n-am cum sa dorm . Cu 2 copii, dormi cand numai cand se poate si nu cand vrei. Dar orice mami stie ca rezisti, de unde nu stii, dar rezisti.
In general, multa lume ma intreaba cum reusesc sa tin o casa, sa cresc 2 copii ( cu unul din ei sunt nonstop) , sa am un sot ( da, e cam nemultumit el ca trebuie sa gateasca mai in fiecare seara :))) ) si mai si lucrez de acasa. Cum? Pentru ca in fiecare dimineata , ma trezesc cu gandul ce proiect o sa fac in acea zi si asta "keeps me going".
E adevarat ca de un an am facut mai mult scutece. A fost dragut, dar nu ma caracterizeaza, pentru ca e o munca repetitiva. Mie imi place sa fac ceva creativ, nou. De exemplu, o haina, o papusica unica, un desen pe ceva si altele de acest fel. Insa, desi e greu , se urmeaza aceeasi pasi atunci cand faci un scutec textil. La inceput eram entuziasmata , acum insa ma plictisesc. In acest an, am avut de a face cu multe persoane ( in mod virtual) , pentru a explica avantajele scutecelii textile, am avut conversatii de tot felul, dar am fost draguta "most of the times" . De acum, insa, cred ca voi face mai mult ceea ce imi place , ce ma bucura in acea zi.

***Nu are legatura cu munca mea , dar are legatura cu mine : ieri eram in masina si conduceam prin oras si ascultand un Rock Fm ( 90% din timpul petrecut in masina) , mi s-a facut dor pana la lacrimi , de motocicleta mea, de un drum pana-n Vama Veche si de libertateeeee ( ca tot vazusem cuvantul pe facebook azi) .
Libera nu voi mai fi cum am fost, dar nici nu vreau , pentru ca imi ador sotul si copiii si sunt bucuria vietii mele. Pe langa asta, cand pot si cum pot, totusi, am nevoie de mine, de motorul meu si de libertatea mea.
Am un gand pentru la vara..... Un gand frumos pentru un weekend :D Pentru ca mersul cu motorul e parte din mine, e ceva ce tine de mine . Chiar nu stiu daca vreau o gasca mare , ar fi dragut , dar in esenta imi e dor de ea , de motocicleta mea , care abia asteapta, cred , si ea sa se faca odata cald afara :)) *****

Ce am mai facut in ultimul timp? O firma . La care s-ar putea sa vreau sa renunt : prea multe impozite, taxe, castig inexistent si multa bataie de cap :( De ce am facut-o? Pentru o colaborare care a esuat. Era asa din start, doar ca nu mi-am dat seama. Nevermind, merg mai departe , o sa fac ceea ce ma bucura si imi place, in domeniul meu.
Apropo, de scutece, cred ca domnisoara mea creste deja sa nu mai aiba nevoie de ele si de asta mi-a scazut si mie entuziasmul :)

Dar , ca sa fie o postare cu poze, acestea sunt cateva din papuselele facute recent :




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu