Elena

Elena

miercuri, 17 decembrie 2014

Despre scutecelele Izibizi

M-am gandit sa explic cum au  "crescut" scutecelele facute de mine,de la primul model si pana la cele de astazi. Pe langa faptul ca sunt din ce in ce mai  frumoase, bine facute si sanatoase :)  :
In primul rand, Izibizi au devenit scutecele legale, cu acte in regula. Da, platesc impozite si taxe specifice :) E un motiv important , de ce a crescut pretul lor . Si  materialele au devenit mai scumpe.
Asa ca , sunt produse in Romania, dar asa cum aici nu exista/nu se produc asemenea materiale, ele sunt importate.


Inainte  sa le fac eu, tot cautam scutece textile impermeabile, dar sa aiba si cu bumbac deasupra, pentru aspect dar si textura. Sa aiba stratul impermeabil ascuns , adica. Nu prea am gasit ( desi , clar existau).
Asa m-am gandit sa le fac eu ( si eu).
Voi enumera felurile , modelele , materialele folosite ( sunt importate si produse in SUA, au certificarile necesare) :


- 1 primele au fost scutecelele cu interior de bambus si bumbac organic, strat impermeabil de PUL si bumbac la exterior. Au avut 2 randuri de capse in talie ,elastice late. Au fost cusute o marime in general potrivita de la nastere pana la olita. S-au dovedit a fi potrivite pentru copii cu o silueta mai subtire :) Aceste scutece nu aveau nici o cusatura care sa delimiteze materialul interior absorbant, de cel exterior de bumbac. Prin urmare , se intampla sa se ude bumbac extern. Insert-urile au fost din bambus de diferite culori  si canepa cu bumbac organic.


- 2 al doilea model, a avut tiparul mai mare,  un rand de capse in talie, bumbac in exterior, strat ascuns de PUL si bambus cu bumbac organic in interior /bumbac organic. Partea importanta e ca le-am facut o cusatura speciala la elasticele mai inguste ( mai rezistente in timp, dar in acelasi timp moi, care nu lasa urme pe bebe)  de acum.  Cusatura a fost necesara pentru ca bumbacul extern sa rezista mai mult timp uscat.


-3 cele de acum : cu insert-urile din bambus, bumbac organic , canepa. Au un rand de capse in talie. In interior au un NOU  material alb, fin din bambus si bumbac organic. Au strat ascuns impermeabil. Aici am schimbat PUL-ul , de acum se pot spala la 60 grade, fara sa existe probleme cu acest material. Exteriorul este din bumbac imprimat, daaaaar, am imbunatatit acea cusatura  ( care pastreaza bumbacul extern uscat) . Scutecele de acum, au un croi mai ingust/slim intre pentru partea dintre picioruse.


Pentru scutecele fitted, care sunt foarte slim, m-am gandit sa fac insert-uri din canepa si bumbac organic - materialul care este foarte subtire, dar cel mai absorbant .




va urma.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu