Elena

Elena

marți, 18 septembrie 2012

"the baby's coming, the baby's coming" , nr. 2 adica :))

Daaaa, cu asta a fost ocupat creierasul meu , se adapta cu ideea de "chirias in garsoniera" , adica bebe 2 in burtica :)) Si cu asta vine o schimbare de blog, adica ce postez eu pe aici. Eu  sa scriu despre tot ce mi se pare interesant - sarcina, copii.... astea si desigur, haine pentru BURTICA !!!  O sa fac cate o hainuta pe saptamana de sarcina . Stiu ca nu am auzit pe nici o viitoare mamica , posesoare de bebe in burtica , sa fie multumita de ceea ce gaseste prin magazine , haine pentru gravide. Asa cum eu oricum imi fac singura hainele, am zis ca o sa postez si modelele purtate , facute de mine pentru perioada de sarcina. Sa fie comode, interesante, colorate si de ce nu ... sexy... Da, asa e cel mai bine.
Iar baietelul meu de 2 ani si 9 luni , intreaba aproape in fiecare zi daca e burtica destul de mare ca sa iasa bebe. Ca i-am zis eu ca asa se intampla, mai intai e burtica mica, cu un bebe mic, apoi creste atat de mare, si ... se naste. E cel mai scump si iubit baietel ( pentru ca e al meu, da:)  si sunt sigura ca o sa fie un frate mai mare foarte bun.
Momentan , "veselie" de trimestrul I , adica greata, somnolenta ( imi iubesc perna :) si nervi uneori, ca fara ei se plictiseste sotul meu :))

2 comentarii:

  1. Bai esti nebun? CONGRATZ! Sa se faca mare mare si sanatos si frumos ca maica-sa >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeeei :)) Mersi! Asa , asa sa fie. Ca mine sa fie, ca primul a iesit "cuminte " ca tati :) Poate o sa am ocazia sa cos rochite , aflam mai tarziu :)

    RăspundețiȘtergere