Elena

Elena

marți, 18 septembrie 2012

"Eu -bruneta" sau "Ultima prezentare de la scoala"

A, da, am uitat sa scriu despre prezentarea de la scoala ( creierasul meu a fost "ocupata" cu altceva intre timp, fac un post despre asta :)  - o distractie, nu alta. Asa cum tema era Egiptul Antic, am facut si eu ... in stilul meu .... ce am vrut :)) Da . Iar ca decor , accesorii pentru  haine adica,  am adaugat un machiaj 'Cleopatra'  si o peruca neagra ( Cand mi-am pus acasa peruca, baietelul meu de aproape 3 ani mi-a zis , foarte mirat " mami , esti urata, sa te faci frumoasa la loc "  Probabil a vrut sa zica sa fiu blonda din nou  :))).
 Rochitele mele, de care am fost multumita, aveau elemente , asa zise "de Egipt" , dar pana la urma, toata lumea m-a intrebat , daca nu cumva am avut eu o tema separata. Ce e drept, uneia i-am adaugat dantela infasurata in partea de sus si pe pantofi , ca sa para a fi de mumie :) . Alteia i-am desenat niste pisicute , specifice. Una cu un lotus intr-o parte, din margelute. Alta, cu un colier din margelute albastre. Pana la urma , Egipt, dar unul mai colorat, inflorat si vesel. De ajuns ca am incercat sa pozez eu serioasa :)) Doar ca atunci cand ieseam pe usa radeam de nu mai puteam , un fel de "haz de necaz" pentru ca ma dureau ingrozitor picioarele , de la pantofi, pentru ca era cea mai mare caldura afara si mi s-au umflat ..picioarele. La un moment dat vroiam sa merg desculta. Ma gandeam ca au destui prin Egiptul Antic fara papuci, pe vremea aia .

Si asa , am terminat scoala. Care intr-un fel am facut-o degeaba, pentru ca nu am fost invatata nimic, tot ce am progresat in acesti 2 ani, a fost facut exclusiv de mine. Si e ok. Pot si o sa fac mai mult, doar ca mergand la o scoala, aveam ideea ca voi invata ceva de acolo. Nu ma asteptam sa fie cursuri de "desenat pahare 2 ani" ci unul cu adevarat de Design Vestimentar. Dar asta asa ca un "of" , din ciclul "wishful thinking" .

Acum pozele (pacat ca nu am si o poza din culise , cu gura pana la urechi  :))

Cu dantela :




Floricelele lotus in partea de jos a rochiei :




Colier de margele albastre :



Si pisicutele !! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu