Elena

Elena

marți, 9 octombrie 2012

Shopping addicted , in variant masculina ( + rochie 13 saptamani sarcina)

Asaaaa…. ce le place barbatilor sa cumpere ?... Celui pe care il am acasa pe post de sot ( muult iubit ,de mine, clar… J  ) ii plac pestisorii , melcii , crabii, “merele”, “castravetii” si alte vietuitoare de mare, ocean . Ii plac , le priveste in acvariu. Da, am  ( avem , scuze ) un acvariu in casa , in sufragerie mai exact, in colt. Era in mijlocul casei, la inceput, dar parca parea prea mult a labirint , asa ca l-am “pus la colt” . E acvariu marin, adica are apa sarata de mare , o tona de echipamente plasate intr-un dulap . Si mai e inca un filtru in cada, care sta non stop si face “apa” . Sa nu zic ca de fiecare data cand folosesc dusul , trebuie sa montez/demontez capatul filtrului. Am zis pana acum ca imi iubesc sotul?
Sa fiu mai exacta , e fooarte interesant J  : apa se face cu  filtrul conectat la robinet, se obtine un fel de “apa plata”  , in care apoi se adauga tot felul de potiuni magice ( cateva din tabelul lui Mendeleev , celelalte sunt un mister pentru mine) . Asa.. apoi se pun vietatile . Cele pentru care prezinta iubitul meu dragul de cumparaturi.  E baiat moderat , nu ma minte des, de cati bani da pe acele minuni din acvariu J)  Multe dintre ele si le ia dintr-un magazin de specialitate , unde mergeam impreuna pana sa raman insarcinata. ( acum nu suport mirosul de acvariu si pesti ….deh.. “bucuriile “ sarcinii ) . Tin sa mentionez ca toti cei care lucreaza acolo sunt foarte amabili si simpatici .
Pe usa ar trebui sa scrie “Lasati-va nevestele acasa!” . Asta pentru ca acolo se dezlantuie la cheltuit barbatii pasionati maxim de acvaristica ( sau cum s-o numi) .  Ca sa ma exprim bine, de obicei vin cumparatorii de gen masculin . Apoi la casa primesc bonuri … mai mici. Pentru sotii , clar! Sa le arate ca au platit mai putini bani , decat de fapt au dat J)) . Din acest motiv,  suspectez eu ca “ marul de mare” achizitionat cateva zile in urma ( care peste 12 ore a plecat in “lumea celor drepti” ) a costat nu 200 de ron cat mi-a spus  iubitul meu , ci 300 ….   Lasa, ca il iert eu… si trec pe la magazinul meu de materiale :)

Si acum poze cu rochia pentru  de 12 saptamani de sarcina , pozele au fost facut mai demult, cand nu eram inca insarcinata, dar asa cum materialul este foarte elastic, se potriveste marimii  mele de acum.
Rochia e de seara. Ca doar si burticile ies in oras la distractie si trebuie imbracate corespunzator :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu